نکات برگزیده

مطالب پربحث‌تر
  • ۹۴/۰۵/۱۰
    p
  • ۹۴/۰۵/۱۰
    p
  • ۹۴/۰۴/۱۱
    ؟
آخرین نظرات
نویسندگان

توصیف یک هلندی از خانه آقا زاده ابرکوه

يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۳۰ ب.ظ

داشتم سایت یک توریست را که درباره ابرکوه نوشته بود  برانداز می کردم که دیدم این قسمت از متن را به زیبایی هر چه تمام تر و خیلی با احساس نوشته  گفتم خوبه ترجمش کنم و توی وبلاگم بگذارم :


I found a spot on the roof and sat.  Surrounded by a dusty town–the top of which was studded with badgirs and the domed tops of mosques–with the mountains behind, I enjoyed the relative absence of traffic noise.  The dry wind played across my skin, followed by an accompanying shiver as the call to prayer rang out over loudspeakers.  This… this was what I had come for



یک جا پشت بام خانه آقا زاده پیدا کردم و نشستم، در حالیکه توسط یک شهر خشت و گلی احاطه شده ام،


شهری که با بادگیر ها  و گنبد های مساجد تزیین شده است، و کوه ها آن طرف قرار دارند ،


« از غیبت صدای ترافیک آرامش گرفتم و لذت بردم »


باد نرم و گرمی پوستم را نوازش می کرد که طنین صدای اذان از بلندگو به گوش رسید ،


«این» همان است ،


این همان چیزی است که من از هلند برای آن آمده ام ….



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۹
محمد حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی